Carpe Diem - Grip dagen

En blogg om hverdags ting.

torsdag 13. mai 2010

Tromsøtur







Kjørte til Tromsø,sist torsdag.
Det var ett nydelig vær ,da vi kjørte oppover.


Disse bildene tok jeg kl 23.30,på kvelden.





Måtte stoppe på Pyramiden
og kjøpe, Dutta`s smultringer.
De er bare gode.





Har kjøpt meg ny lampe.
Skulle bare inn å vise,denne lampen,som jeg hadde så lyst på ,men den
var så dyr,at det var ikke aktuelt.
Så gikk vi litt lengre inn i butikken,så fant jeg denne,som var litt mindre,MEN
mye billigere.Og gjett om at jeg ble glad,da jeg så den,
og da bare måtte jeg jo ha den :O)


Var innom Kremmerhuset og noen andre fine
butikker,og fant mye jeg,hadde lyst på.
men kunne ikke kjøpe alt,men noe ble det nå.


Har endelig fått ny box til vaskepulver.Har byttet ut en isbox
med denne fine boxen.


Kjøpte disse søte små  stoff lokkene,som kan
være på syltetøygalss,eller
på andre ting.




Søndag kjørte vi tur ,ut til
Sommerøy.
Stoppet og tok litt bilder,før vi kom frem.

Da vi kom tilbake,satte vi oss ute litt i solveggen
og slappet av.



Kjørte heim til Lofoten,
på mandagen i ett nydelig vær.


Stoppet  på lofast og tok en liten pause.


Har hadd en flott tur,
men alltid godt og komme heim,igjen.

Ingen kommentarer: