Carpe Diem - Grip dagen

En blogg om hverdags ting.

mandag 3. mai 2010

Tips og ideèr

Har vært litt kreativ
i helgen og fått laget
noen små ting.

Får så mange gode tips,og ideèr
av og se på alle de
fine bloggene,
som er her.




Lys med bilde av tantebarna mine.
Har skrevet ut bilde,på vanlig
ark,så har jeg hadd Decoupage-lim,
på bak siden av bilde,og
limt det på.Tok litt
blondebånd,og på.




Fant en tom såpeholder,som jeg
limte Vintagebilder på,men
på disse hadde jeg decoupage-lim
på utsiden og,slik at bildene
ikke skal bli ødelagt,når det kommer vann på de.

Da er det bare å kjøpe såpe
og få på flasken.


Her har jeg brukt stålstreng,
som jeg har tredd perler på,
og hengt i silkebånd.


Og her er ett,som er litt mindre.

Alle tingene jeg lagde i helgen.

Så var det ny uke og nye muligheter,
da er det bare å være kreativ,
og få gjordt noe.Har så mange
planer og ideèr som jeg,skulle ha fått satt igang med.
God mandag

Ingen kommentarer: