Carpe Diem - Grip dagen

En blogg om hverdags ting.

mandag 6. desember 2010

Snart jul

Nå nærmer det seg
snart jul.

Synes det er
 en fin tid.


Har tatt frem litt
juleting.
Alltid koselig det.





Har funnet frem
 min lille nissefamilie,
som min kjære svigermor,
har laget til oss.

Er veldig glad i dem,
så de bruker å  få komme
frem til 1. Des.




Har også pyntet
benken med noen
nye puter, jeg har laget.




Er færdig med pynteteppe,
som jeg har laget ,til

 en liten prins som ble født, i går.
Han kom 5 dager før termin.
Så når er jeg endelig blitt
" Bestemor ".
Gleder meg masssse til å få møte han.





Har laget mine første lappeputer,
var litt artig å prøve det.
Så nå blir det kanskje ett
lappekurs på meg,
i januar.


Tok dette bilde i forige uke,
Fantastisk lys
og nydelig vær.


Ha en flott uke ;O)

2 kommentarer:

Bringen Blomster sa...

Før et fantastisk lys på det siste bildet! Et nydelig vintervær vi har før tia! :)
Fortsatt fin advent.
-synnøve-

Lille my sa...

Takk, ja vi har mange fine farge og nydelig vinterver.Håpa dæ vara ei stund :O)

God jul ;O)