Carpe Diem - Grip dagen

En blogg om hverdags ting.

torsdag 7. oktober 2010





Har vært en spennende dag, på flere måter.
Endelig var dagen kommet,og
jeg skulle på ultralyd.

Utrolig artig å se at det var så mye
liv og røre inni magen,men
litt rart å tenke på at det vokser
en liten baby dær inne :O)

Var så heldig å få ha med meg,
min kjære søster,når mannen
i huset er på fiske.


Da vi var ferdig på sykhuset,fikk
jeg være med tante sin lille
Mathias , på 1 årskontroll.
Tenk at det bare er noen dager til han har bursdag.

Avsluttet dagen med å dra på
damenes aften,på Bohus.
Mye fint der ja.

Ha en fin kveld :O)

2 kommentarer:

Fru Bakken sa...

Gratulerer så masse:o) Sååå koselig tid dere har i vente!!! Lykke til;o)

Lille my sa...

Takk takk, gleder meg masse, men tiden kunne ha godt litt fortere,men må vel bare vente :O)