Carpe Diem - Grip dagen

En blogg om hverdags ting.

søndag 6. juni 2010

Da var en ny uke over
og jeg har fått gjordt endel.
Har vært på 2 topper til,
og ikke minst,er jeg  færdig
med Eksamen, JIPPI





Tante sin lille Mathias ,som snart er 8 månder,
Tiden går alt for fort.

Endelig ble været slik,at vi fikk
plante på kirkegården.
Her er Lisa og Mathias ved graven
til vår kjære Mamma <3




Tirsdag gikk jeg og Torunn,
på en ny topp. Hadde en flott tur
i nydelig vær.




Hurtigruten på tur ut.


Torunn og meg på toppen.





Flott utsikt,denne dagen.


Men ikke like fin sikt dagen etter,
da vi dro på en ny topp.


Torunn vel oppe i tett tåke.

Ble en kort pause på toppen,
ikke mye fin sikt her.

På tur ned bynner vi å se litt av Holdal,
men det var en fin tur, selv om vi ikke såg så mye.

Da er jeg klar ,for en ny uke og nye muligheter.
Håper den bringer noe godt med seg.

God  Søndag

Ingen kommentarer: