Carpe Diem - Grip dagen

En blogg om hverdags ting.

mandag 12. april 2010

Barndåp

Da var nok en helg over.
Mitt minste Tantebarn,
ble døpt,på Søndag,og
jeg fikk i oppdrag,
og lage kaker.




Tenkte jeg skulle prøve og
lage en Putekake,som jeg hadde
sett,på nette.

Og
slik ble den.






Mathias med forelder
og
Gudforeldrer.




Familien Arctander Hanssen

Storesøster og Gudmor
Charlotte
og
Mathias


Lita av pynten på bordet.
Charlotte har laget
bilde på
starinlys,av Mathias.


Jeg lagde et bildetre til Mathias,
sprayet noen greiner,
og hengte på bilder av han.


Min kjære søster og mathias. 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
                                        

Arne ,Mathias og Meg,
litt tante og onkel kos.

Onkel/Gudfar Arne og Mathias.

2 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Hei !
Gu så flink du e å lage kaker!!! Eg ble megaimponert over den putekaken altså! Den va kjempefin:-)
Ha en fin dag !

Lille my sa...

Takk skal du ha.Synes det er artig og prøve litt nytt,og lage nye ting.:O)